Pilih Bahasa English Melayu | RSS PKINK Facebook PKINK Wikipedia PKINK
+609-7414141

Pencapaian Piagam Pelanggan

Element Piagam Pelanggan / Bulan

Pencapaian 2017

 

Jan

Feb

Mac

Apr

Mei

Jun

Julai

Ogos

Sept

Okt

Nov

Dec

1. Sentiasa memberi perkhidmatan yang cepat, tepat dan mesra pelanggan dalam segala urusan.

100%100%100%100%100% 100%100% 100%     
2. Menjamin pengurusan dan perkhidmatan yang berkualiti berteraskan sikap profesionalisma dan informatif.100%100%100%100%100%100% 100% 100%    
3. Menjamin proses dan kelulusan setiap permohonan dalam tempoh yang ditetapkan sekiranya permohonan mempunyai butiran dan dokumen yang lengkap. 100%100%100%100%100% 100% 100% 100%    
4. Menjamin segala urusan surat-menyurat serta maklumbalas dikeluarkan lengkap dalam tempoh yang ditetapkan.100%100%100%100%100% 100% 100% 100%    
5. Memastikan sesuatu projek atau perancangan yang dirancang memberi manafaat yang maksimum kepada rakyat.100%100%100%100%100% 100% 100% 100%    
6. Bersedia memberikan khidmat nasihat kepada pelanggan berhubung dengan sesuatu projek/program yang dirancang dan dilaksana oleh Perbadanan.100%100%100%100%100% 100% 100% 100%    
7. Menyediakan surat tawaran, dokumen perjanjian, urusan pindahmilik dan perkara-perkara yang berkaitan dengan lengkap dalam tempoh yang dijanjikan.100%100%100%100%100% 100% 100% 100%